فرشته ی زیبا


فرشته ی زیبا


این پست در واقع یک نظر سنجی بر اثاث چیزی که تو ادامه مطلب هست!!

1.PNG

2.PNG

3.PNG

4.PNG

5.PNG

6.PNG

7.PNG

8.PNG

9.PNG

9.PNG

10.PNG

11.PNG

12.PNG

13.PNG

14.PNG

15.PNG

16.PNG

17.PNG

18.PNG

20.PNG

21.PNG

22.PNG

قربوووووون این چشای نازت بشم که میکشی منو!!واییییییییییییییییییی آخه چقد خوشگلی تو عزیزممممم!

19.PNG


خب دوستای عسیسم!حالا من عکسا رو بالا گذاشتم که کاملا بتونین جواب بدین!!!حالا بگین نظرتون درباره ی ارورا چیه؟؟؟این یک نظرسنجیه!!هر کی میاد حتما نظرشو بده!!ممنون!!

 

من خودم خیییییییلیییییییییی عاشق این فرشته ی زیبا(ارورا) هستم!!!!خدایش خییییلییییییییییییی خوشگله!!نه تنها خوشگل بلکه خیلی ناز زیبا بانمک گوگولی و با احساسه!!

یادتون نره نظرتون رو بدین!!

 


نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت19:12---15 آبان 1391
سلام. منم عاشق فیلم اورام. تاحالا عاشق فیلم و نقش اصلیش نشده بودم که خدا رو شکر شدم !!!!!};-};-};-
ولی دیگه که به درد نمی خوره. ارورا جونم که مرد.


Hamed
ساعت19:50---29 بهمن 1390
من تا به حال فيلمي به قشنگي نديده بودم با اينكه پسرم، ولي وقتي ارورا مرد من گريه كردم البته نه به شدت در حد ٣ قطره
در مورد نظر سنجي هم ارورا يا همون سارا بسيا زيبا ست مث فرشته ها........


درسا
ساعت10:09---17 دی 1390
خیلی خوشگله و نازه اما هیکلش خوب نیست
پاسخ:آره خوشگله ولی قدش بیش از حد بلنده!!;)


يگانه
ساعت21:33---20 آذر 1390
من خيلي ارورا را دوست دارم عاشقشممم خيلي خوشگله مثل تو
پاسخ:مرسی عزیزمممممم!از کجا میدونی شبیه منه؟


رزی
ساعت15:27---30 آبان 1390
به نظرمن چشماش خوشگله
پاسخ:همه جاش خوشگلههههههههه!


رومینا
ساعت1:04---28 آبان 1390
سلام اهنگ ویکی و مارتین قشنگ بود

آیدا
ساعت16:28---27 آبان 1390
فقط ارورا فقط سارا مالدونادو(ارورا)

ارورای دوم(سارا خودمون یعنی سارا 15 ساله) تو هم موافقییی گلمکه ارورا زیبا ترینه پاسخ:مرسی عزیزمممممم!!!آره سارا مالدونادو زیباترینه!:X:Xهمه به من میگن ارورا!البته از لحاظ ظاهری واقعا شبیشم!!;)


kookoo
ساعت19:32---25 آبان 1390
بسیییییییییییی خوجگله پاسخ:میسییییییی اره میدونم خیییییلیییییییی خوشگله!:*:*:*

یسنا
ساعت16:23---20 آبان 1390
سلام عزیزم بنظم ارورا فرشته است ملکه است پرنسس قشنگترین ملکه زیبایی تمام دنیاست

فوق العاده است عاشقشممممممممممپاسخ:باشه عزیزم!!موافقم اون خوشگلترین دختر دنیاس!عاشقشممممممممممم!!


نازی
ساعت13:11---20 آبان 1390
سلام سارا جووووونم!!من همون نازیم که قبلا نظر داده بودم!!!به نظر من ارورا فوق العادس عزیزم مثل خودت!!پاسخ:مرسییییی عسیسم!

لیلا
ساعت13:08---20 آبان 1390
فقط سارا مالدونادو!!!!!!!

دنیا
ساعت17:21---19 آبان 1390
خیییییلیییییییییییییییییییییی خوشگله!!!واقعا خوشگلترین دختر دنیاس!!!!من که خیلییییییی دوسش دارممممممممممم!!!!!پاسخ:آره خییییییلیییییییییییی خوشگله فوق العادس!

پردیس
ساعت13:35---19 آبان 1390
سلام عزیزدلم خوشگلم خوبی؟؟

تو زیباترین دختر دنیایی و ارورا هم بعد ت زیباتزین دختره و..

خیلی نازه و خوشگله مثل خودت من ازش خیلی خوشم میاد ...............

واقعا یه پرنسسهپاسخ:مرسیییییییییی عزیز دلمممم!!تو هم خییییلیییییییی خوشگلی!!و با نظرت موافقم ارورا یک پرنسس واقعیه!


پرنسس یخ
ساعت13:40---18 آبان 1390
ادرسdonyayeyakhi.persiablog.ir

پرنسس یخ
ساعت13:39---18 آبان 1390
سلام سارا و تمام بچه هایی که اینجا نظر میدید من قراره 5شنبه یه مقایسه برای تمام زنای نقش اول فیلم های فارسی وان و زمزمه بذارم و شما میاید و میگید کدوم هاشون بهترن .... بهتون احتیاج دارم لطفا بیاید...یادتون نره...
پاسخ:باشه عزیزم من که حتما میام و ارورا انتخابمه!


aida
ساعت11:05---18 آبان 1390
سلام سارايي خوبي گلم عشقم ديدي به قولم عمل كردم و به وبت سرزدم راستي گلكم دربارهي ارورا بايد بگم عينه خودت خوشگل و جيگره ومن كه عاشقشم و به نظر من ارورا نبايد بميره
پاسخ:مرسی عزیزم منم موافقم ارورا جیگرترین و بهترین و خوشگلترینه!!


زهرا
ساعت16:02---17 آبان 1390
سیلاااااااااااااااام یه چیزی بگم؟ارورا اصلا خوشگل نیست بلکه معرکست عالیه اصلا نمیدونم چی بگم هیچ کس به اون نمیرسه (البته ساراهم چیزی از ارورا کم نداره هر دوشون خوبن)مگه نه؟چشماشم یه رنگ خاصه که هیچ کس نداره سارا هم همین طور چشمای ارورا سبزه سارام توسی آبی!!مرسی که خبرم کردی عزیزم راستی چرا تو وب من نمیای ای بد جنس نظرم که نمیدی دوست ندارم!
پاسخ:مرسیییییییییی عزیزم به قول تو ارورا خوشگل نیست بلکه از خوشگلم اون طرف تره فوق العادس!


mohammad
ساعت13:57---17 آبان 1390
سارا جون حتما داری شوخی می کنی

این پرنسس یخی اونقدر..........

اونقدر........اونقدر..........اونقدر.. .........

واقعا نمی دونم چه کلمه ای رو پیدا کنم که زیباییییش را توصیف کنه

اگه پیدا کردی به جای من بنویسپاسخ:اره عزیزم واقعا موافقم!!خودمم نمیدونم چه کلمه ای برای بیان زیباییش بیارم!


پرنسس یخ
ساعت13:38---17 آبان 1390
ارورا خوشگل نیست..معرکست بهترینه چشماش میدرخشه
پاسخ:آره کاملا موافقم!!من که دیوونشم!!از همه خوشگلتره!!!!!!!


ژاله
ساعت18:34---16 آبان 1390
عزیزم منم خیلی دوستش دارم خیلی خوشگله ولی تو خوشگلتری گلم
پاسخ:مرسی خواهر جوووونم!!تو هم خییییلییییی خوشگلی!


رومینا
ساعت21:31---12 آبان 1390
چه عکس خوشگلی درست کردی
پاسخ:مرسیییییییی!!


پریسا
ساعت17:44---12 آبان 1390
سلام من تو چتمپاسخ:من الان نمیتونم بچتم عزیزم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaRa | تاريخ: چهار شنبه 16 / 8برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |